CEMVOR

Centre de Mediació del Vallès Oriental (CEMVOR)

“El millor acord ES EL VOSTRE”

“Per aconseguir-lo, LA MEDIACIÓ”

Què és el CEMVOR, Centre de Mediació del Vallés Oriental?

L´Il.lustre Col.legi d´Advocats de Granollers ofereix a qualsevol persona la possibilitat de solucionar els seus conflictes a través de la via alternativa de la Mediació i, amb aquesta finalitat ha creat especialmente el CEMVOR, compost per Advocats-Mediadors, que compten amb una formació específica a tal efecte, homolgada pel Centre de Mediació Familiar de la Generalitat de Catalunya.