Sol·licitud d'informe d'accidents de trànsit

Com funciona:

Sol.licitud per demanar informes sobre accidents de trànsit. De moment, el col.legi ha de fer d'intermediari. El col·legiat haurà de fer arribar la sol.licitud al col.legi i el col.legi la faria arribar als Mossos. Els mossos ens donaran la resposta de si disposen o no de l'informe, en el cas afirmatiu, s'haurà de pagar una taxa de 52,95 euros. Un cop pagada la taxa ens envien l'informe i us el fem arribar. Es tramitarà des de la seu dels jutjats, però podeu deixar la instància a qualsevol de les tres seus.

Descarregar document de sol·licitud d'informe d'accidents de trànsit [pdf 148 kb]