Modificat el full informatiu 314 sol·licitud de renovació

Modificada el full informatiu de la  OEx núm. 314: "DOCUMENT DE REPRESENTACIÓ ": presentació de sol·licituds de renovació/modificació d'autoritzacions.

Informació de l'Oficina d'Estrangers de Barcelona.

En la nova versió hem inclòs un paràgraf perquè l'interessat pugui atorgar també la representació per a la notificació en seu electrònica de totes les comunicacions que facin referència a la tramitació i resolució de la seva sol·licitud. La fulla 314, que els adjunto en pdf, està disponible en versió castellà/català i porta data d'actualització del dia d'avui, 26/abril/2013.