Sentència TS: fer referència en una portada d'una revista com a condició de pederasta, no pot danyar dret a l'honor ja que els abusos estan confirmats per sentència

Sentència del Tribunal Suprem sala del Civil: fer referència en una portada d'una revista com a condició de pederasta, no pot danyar dret a l'honor ja que els abusos estan confirmats per sentència

Òrgan: Tribunal Suprem. Sala del Civil
Data: 28 de gener de 2016
Secció: 1
Núm. de recurs: 2872/2014
Núm. de Resolució: 8/2016
Procedimient: CIVIL
Ponent: JOSE ANTONIO SEIJAS QUINTANA
Tipus de resolució: Sentència

Resum:  Informar de la condició de pederasta a la portada d'una revista amb la foto de l'actor, no danya el dret a l'honor de la persona ni el dret a la pròpia imatge, ja que no afegeix res ultratge o vexatori als fets duts a terme pel qual abusa sexualment d'un nen i confirmats per una sentència. Qualificar per tant de pederasta a l'actor no pot ser objecte de sanció jurídica perquè coincideix amb la realitat de l'esdevingut. També la sentència confirma que la informació publicada en la revista té rellevància pública o interès general.

Servei de Biblioteca #bibliotecaicavor

Descarregar sentència [pdf 50kb]