TS: Repetició de l'asseguradora del propietari contra l'arrendatari de l'habitatge afectat per l'explosió de gas butà.

Sentència del Tribunal Suprem, sala del civil: Repetició de l'asseguradora del propietari contra l'arrendatari de l'habitatge afectat per l'explosió de gas butà.

Òrgan: Tribunal Supremo. Sala de lo Civil
Data: 17 de febrer 2016
Secció: 1
Núm. de Recurs: 800/2014
Núm. de Resolució: 70/2016
Procedimient: Casació
Ponent: ANGEL FERNANDO PANTALEON PRIETO
Tipus de Resolució: Sentència

Resum: Assegurança de danys. Repetició de l'asseguradora del propietari contra l'arrendatari de l'habitatge afectat per l'explosió de gas butà. Es responsabilitza a l'arrendatari de la deterioració o pèrdua de la cosa arrendada, tret que es provi que aquesta deterioració no ha estat ocasionat sense culpa seva.

Consulta bibliografia sobre Arrendaments Urbans disponible en el catàleg de la Biblioteca

Servei de Biblioteca #bibliotecaicavor

Descarregar sentència [pdf 57kb]