Convocatòria per proveir 1 plaça al Servei d'assessorament jurídic Ajuntament de Granollers

Convocatòria de concurs de mèrits i capacitats per proveir 1 plaça al Servei d'assessorament jurídic de l'Ajuntament de Granollers.

La Junta de Govern, amb data 3 de novembre de 2017, ha resolt:

Es convoca el procés selectiu per a proveir una plaça de lletrat o lletrada pel Servei d'Assessorament Jurídic a Granollers, de gener a juny de 2018.

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees, essent una civil.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. No estar inscrit en altre Servei d'Intermediació d'Intermediació Deute Habitatge.
4. Estar al corrent de les càrregues col•legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
5. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut)
6. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)
7. Presentar les instàncies fins a les 13:00 hores del dia 13 de novembre de 2017 a la Secretaria del Col·legi, a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
8. El dimecres 15 de novembre a les 13:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
9. Els candidats/tes escollits seran informats personalment.

FUNCIONS
Les funcions com a lletrat al punt d'orientació jurídica municipal és oferir un primer consell orientador, no directiu i gratuït, relatiu als aspectes jurídics de problemàtiques que s'han incrementat per l'actual situació de crisi econòmica, i informar de la possibilitat de recórrer als serveis de mediació a altres sistemes alternatius de resolució de conflictes.

HORARIS:
Granollers: Dimarts de 16 a 18h

CONDICIONS ECONÒMIQUES:
El preu hora de prestació de servei és 26.59€ brut.
Cada final de trimestre el lletrat realitzarà la factura corresponent a les hores prestades de servei a ICAVOR.

COMISSIO DEL TORN D'OFICI
Antoni Font Martínez