Convocatòria de dues places de SOM a Granollers i Mollet de Vallès

Comunicació de la Comissió de Mediació per a la convocatòria de dues places de SOM a Granollers i Mollet de Vallès.

El termini per presentar les instàncies fins  les 13:00 hores del dia el dilluns 11 de desembre de 2017.

L'examen es portarà a terme el dimarts 12 de desembre a les 13.00 hores a la Seu del Col·legi (Carrer Llevant, 2)

La Junta de Govern, amb data 24 de novembre de 2017, ha resolt:

Convocar dues places per atendre el Servei d'Orientació a la Mediació (SOM): a Granollers i Mollet en el període comprès entre els mesos de gener a juny de l'any 2018.

REQUISITS:
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. Estar al corrent de les quotes col·legials
4. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut)
5. Presentar les instàncies fins a les 13:00 hores del dilluns dia 4 de novembre de 2017 a la Secretaria del Col·legi, a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
6. El dimarts 5 de desembre a les 16.00h a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
7. Els candidats/tes escollits seran informats personalment
8. Als candidats/tes escollits se'ls realitzarà un contracte laboral per aquest servei.

FUNCIONS:
Informar sobre la possibilitat de dur a terme la mediació familiar, orientar i atendre als interessats, informar de les característiques de la mediació, ajudar a omplir el formulari, posar-se en contacte amb l'altre part implicada, i tramitar la sol·licitud al Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya.

HORARI:
Horari del servei del SOM: Servei d'Orientació a la Mediació
Granollers, el dimarts i divendres de 10,00 a 13,00 hores , Mollet , el dijous de 10,00 a 13,00 hores; que fan un total de 9 hores a la setmana.

Aquest horari l'impartiran dues persones a raó de 4 hores i 30 minuts a la setmana cadascuna d'elles.

CONDICIONS ECONÒMIQUES.
Import nòmina mensual: 422.62€ brut