Convocatòria per proveir 1 plaça al servei d'OFIMEH a La Garriga

Convocatòria de concurs de mèrits i capacitats per proveir 1 plaça al servei d'assessorament d'intermediació hipotecaria a La Garriga.

Es convoca el procés selectiu per a proveir una plaça de lletrat o lletrada pel Servei d'Assessorament  d'Intermediació Hipotecaria a La Garriga, entre els mesos de gener 2019 a desembre 2019.

La missió del Col·legi d'Advocats és ajudar als ciutadans i ciutadanes en la resolució de conflictes en el pagament o impagament d'hipoteques a les entitats bancàries fent d'intermediari amb la voluntat  de fer-los arribar a un acord.

Els dies i horaris per efectuar aquest servei estan per determinar, no obstant això, el servei de lletrat serà de 12 hores mensuals, en franja preferentment de matins, a prestar de gener fins el 31 de desembre del 2019.  L'import a percebre un cop arribi la subvenció és de 35€/hora bruts (retenció -exempt d'IVA).

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de CINC anys com a lletrats residents
2. Tenir despatx obert al partit judicial del Col·legi.
3. Estar al corrent de les quotes col·legials.
4. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)
5. Presentar les instàncies fins a les 14:00 hores del dia 14 de novembre de 2018 a la Secretaria del Col·legi o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
6. El dia 15 de novembre a les 13:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.

COMISSIO DEL TORN D'OFICI
Antoni Font Martínez