Convocatòria de 2 places per cobrir el servei SOJ de Granollers i Mollet

Es convoca el procés selectiu per a proveir dues places per atendre el Servei d'Orientació Jurídica (SOJ) a Granollers i a Mollet comprés entre els mesos de gener a desembre de l'any 2022, en dos períodes,  1- De gener a juny de 2022. 2- De juliol a desembre de 2022.

La designació per atendre el Servei comporta l'obligatorietat de formar part de la Comissió del torn d'Ofici del Col·legi, assistir a les seves reunions i participar-hi.

La plaça queda condicionada a l'aprovació de la subvenció de l'entitat pública atorgant.

REQUISITS:

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut)
4. Estar al corrent de les càrregues col·legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
5.Presentar les instàncies fins a les 14:00 hores del dia 9 de novembre del 2021 amb indicació voluntat de concórrer plaça esmentada i amb la documentació justificativa dels requisits anteriors per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
6.En les instàncies presentades s'haurà d'especificar en quin dels períodes es volen inscriure, bé a un d'ells o bé a ambdós.
7.El dia 11 de novembre a les 16:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici
8.Els candidats/tes escollits seran informats personalment.

FUNCIONS:

El Servei d'Orientació Jurídica SOJ és un servei públic i gratuït d'atenció personalitzada i de caràcter presencial que té com a finalitat proporcionar al ciutadà un primer consell orientador sobre el tema plantejat i informar-lo sobre la viabilitat d'acudir als tribunals o, si s'escau, de recórrer a les vies alternatives de resolució de conflictes (mediació o altres).

HORARIS:

SOJ: Servei d'Orientació Jurídica.
Mollet , dilluns i divendres de 10,00 a 14,00 hores; Granollers, de dilluns a dijous de 9:30 a 13:30 hores, que fan un total de 24 hores a la setmana.
Aquest horari l'impartiran dues persones a raó de 12 hores a la setmana cadascuna d'elles.

CONDICIONS ECONÒMIQUES:

Als candidats/tes escollits se'ls realitzarà un contracte laboral per aquest servei.

Import nòmina mensual: 1.122€ bruts

COMISSIO DEL TORN D'OFICI