Convocatòria de 2 places per a cobrir el servei SOJ a Granollers i Mollet del Vallès

Es convoca el procés selectiu per a proveir dues places per atendre el Servei d'Orientació Jurídica (SOJ) a Granollers i a Mollet del Vallès en el període comprés des del 1 gener a 31 de desembre de 2023.

La designació per atendre el Servei comporta l'obligatorietat de formar part de la Comissió del torn d'Ofici del Col·legi, assistir a les seves reunions i participar-hi.

La plaça queda condicionada a l'aprovació de la subvenció de l'entitat pública atorgant.

REQUISITS:

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. Acreditar disposar de pòlissa de responsabilitat civil (RC), amb un capital assegurat mínim equivalent al que en cada moment inclogui les condicions bàsiques de la pòlissa oferta pel Col·legi (Cal aportar darrer rebut, i acreditar condicions en cas de no tenir la pòlissa del Col·legi).
4. Estar al corrent de les càrregues col·legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
5. Presentar les instàncies fins a les 19:00 hores del dia 19 de desembre de 2022 amb indicació voluntat de concórrer plaça esmentada i amb la documentació justificativa dels requisits anteriors per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
7. El dia 21 de desembre de 2022 a les 16:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers, carrer Llevant, 2, tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb la Diputada encarregada del Torn d'Ofici.
8. Els candidats/tes escollits seran informats personalment.

FUNCIONS:

El Servei d'Orientació Jurídica SOJ és un servei públic i gratuït d'atenció personalitzada i de caràcter presencial que té com a finalitat proporcionar al ciutadà un primer consell orientador sobre el tema plantejat i informar-lo sobre la viabilitat d'acudir als tribunals o, si s'escau, de recórrer a les vies alternatives de resolució de conflictes (mediació o altres).

HORARIS:

SOJ: Servei d'Orientació Jurídica.
Mollet , dilluns i divendres de 10:00 a 14:00 hores; Granollers, de dilluns a dijous de 9:30 a 13:30 hores, que fan un total de 24 hores a la setmana.
Aquest horari l'impartiran dues persones a raó de 12 hores a la setmana cadascuna d'elles.

CONDICIONS ECONÒMIQUES:

Als candidats/tes escollits se'ls realitzarà un contracte laboral indefinit per aquest servei.
Import nòmina mensual: 850€ bruts

COMISSIO DEL TORN D'OFICI