Comunicació de la Comissió de Mediació per a la convocatòria d’una plaça al servei SOM a Granollers i Mollet

Es convoca el procés selectiu per a proveir una plaça per atendre el Servei d'Orientació a la Mediació (SOM) a Granollers i Mollet en el període comprès entre els mesos de JULIOL A DESEMBRE de l'any 2023.

La plaça queda condicionada a l'aprovació de la subvenció de l'entitat pública atorgant, amb especial esment que no es retribuirà el servei fins al total cobrament de la subvenció per part de la Generalitat.

REQUISITS:
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. Estar donat d'alta en Règim d'autònoms de Seguretat Social o Mutualitat alternativa.
4. Estar al corrent de les càrregues col·legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
5. Acreditar disposar de pòlissa de responsabilitat civil, amb un capital assegurat mínim equivalent al que en cada moment inclogui les condicions bàsiques de la pòlissa oferta pel Col·legi (Cal aportar darrer rebut, i acreditar condicions en cas de no tenir la pòlissa del Col·legi).
6. Estar inscrit al Centre de Mediació en Dret Privat de Catalunya, amb la formació continua.
7. Presentar les instàncies fins les 14:00 hores del dia 15 de juny de 2023 amb indicació de la voluntat de concórrer a la plaça esmentada i amb la documentació justificativa dels requisits anteriors per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
8. El dia 20 de juny de 2023 a les 16:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
9. El/La candidat/ta escollit/da serà informat/da personalment.

FUNCIONS:
Informar sobre la possibilitat de dur a terme la mediació familiar, orientar i atendre als interessats, informar de les característiques de la mediació, ajudar a omplir el formulari, posar-se en contacte amb l'altre part implicada, i tramitar la sol·licitud al Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya.

HORARI:
Horari del servei del SOM: Servei d'Orientació a la Mediació
Granollers, el dimarts i el dijous de 10:00 a 13:00 hores, i un dijous cada quinze dies de 10:00 a 13:00 hores, Mollet; que fan un total de 6 hores a la setmana.

CONDICIONS ECONÒMIQUES.
Import: 31,50€ hora/€ bruts