Convocatòria per cobrir la plaça de tramitació d'expedients d'assistència jurídica gratuïta.

Us comuniquem la convocatòria efectuada per la Junta de Govern del passat dia 15 de novembre de 2013, per cobrir la plaça de tramitació d'expedients d'assistència jurídica gratuïta. El càrrec es desenvoluparà durant un any (s'inclou el mes d'agost).

Requisits:

- Advocat en exercici i en el Torn d'Ofici amb una antiguitat de 5 anys.
- Tenir despatx obert a la demarcació del Col•legi.
- No tenir cap sanció disciplinària.
- Es requereix ple coneixement de la Llei 1/96 d'Assistència Jurídica Gratuïta així com dels Reglaments que la desenvolupen.

Funcions :

- Realitzar el dictamen provisional de tots els expedients de benefici d'Assistència Jurídica Gratuïta, oberts al Servei d'Orientació Jurídica, en principi, els dimarts i divendres de cada setmana a la seu del Col•legi d'Advocats a Mollet de 10 a 13 hores.
- Assistència a les reunions de la Comissió del Torn d'Ofici del Col•legi d'Advocats, organització del treball de la Comissió i el seu desenvolupament.
- Reforç del Servei d'Orientació Jurídica.

Aquells que estiguin interessats poden presentar les seves sol•licituds abans de les 20:00 h. del dia 10 de desembre de 2013.

El divendres dia 13 de desembre a les 9,30 hores a la seu del Col•legi d'Advocats a Rambla Josep Tarradellas 5, 1-3 de Granollers, tindrà lloc una prova escrita i en finalitzar aquesta una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici. Si l'horari no va bé, per qualsevol motiu, comunicar-lo a Secretaria del Col•legi

Una salutació.

Joan Martínez García