Sentència TS sobre l'eficàcia probatòria de les declaració en dependència policial. Sentència núm. 848 del TS, sala segona, de penal, de 9 de desembre de 2014.

• Sentència TS sobre l'eficàcia probatòria de les declaració en dependència policial.
  • Sentència núm. 848 del TS, sala segona, de penal, de 9 de desembre de 2014.
  • Ponent: Alberto Gumersindo Jorge Barreiro
  • Emmissor:Tribunal Suprem - Sala Segona, de Penal
  • Número de resolució:848/2014
  • Procediment: Recurs de cassació

Resum:

Les declaracions de l'acusat en les dependències policials no tenen eficàcia probatòria, perquè no han pogut ser ratificades en la fase d'instrucció ni en la vista oral donada la negativa de l'acusat a declarar. No és vàlida la valoració per part del Tribunal de la declaració policial de l'imputat a través de la prova testifical d'un dels policies. S'estima el recurs de cassació per infracció de norma constitucional.

Document cedit per l'editorial Vlex.

Servei de Biblioteca #bibliotecaicavor

Descarregar sentència en pdf