Convocatòria d'elecció de membres de la Junta del Grup d'Advocats Joves de Granollers.

D'acord amb l'article 18 dels Estatus i segons l'acrod per unanimitat de la Junta celebrada el dimarts dia 4 d'Abril de 2017. S'obre el període de presentació de candidatures segons el Reglament per a l'elecció de membres de la Junta del GJAG.

1.- Les candidatures podran presentar-se fins el dia 15 de Maig a les 14:00 hores a la secretaria del Il·lustre Col·legi Advocats de Granollers, c/ Llevant, 2 – Granollers.
2.- Les eleccions es celebraran el dia 22 de Maig de 2017. S'han de cobrir els següents carrecs de la junta per finalització de mandat de l'actual Junta: President, Vicepresident, Secretari, Tresorer, Vocal de Cultura, Vocal de relacions intercol·legials, Vocal de normalització lingüística, Vocal de relacions amb JAC.

REGLAMENT PER A L'ELECCIÓ DE MEMBRES DE JUNTA DEL GRUP D'ADVOCATS JOVES DE GRANOLLERS

1.- Els candidats han de reunir els requisits exigits en els estatuts per formar part del "Grup d'Advocats Joves de Granollers" (edat no superior a 40 anys o antiguitat com a col.legiat exercent, no superior a cinc anys si l'edat fos superior).
2.- Les candidatures, que hauran d'ésser individuals, s'hauran de presentar a la seu de Gup d'Advocats Joves de Granollers (c/ Llevant, 2 – Granollers), mitjançant inclusió del nom, cognoms, nº del DNI i nº de colegiat/da, en el foli que a tal efecte romandrà a la seu del Col.legi, fins les catorze hores del 15 de Maig de 2017.
3.- Arribat el final del termini indicat, es procedirà al tancament de la llista per part de la Junta del Grup.
4.- Si el nombre de candidats no supera el nombre de vacants de la Junta, aquests quedaran proclamats sense necessitat de procedir-se a cel·lebrar eleccions.
5.- Si el nombre de candidats supera al de vacants de la Junta, seguidament es publicarà la llista de candidats en el taulell d'anuncis de la seu del Grup, amb la dil·ligència de tancament signada pel president i secretari de la Junta.
6.- Les eleccions se cel·lebraran a la biblioteca de la mateixa seu del Col.legi el 22 de Maig de 2017. L'urna s'obrirà per primer cop a les nou hores i fins les catorze hores. Es reobrirà a les setze hores i es tancarà definitivament a les divuit hores.
7.- L'objecte de la votació seran el nombre de candidats de la llista publicada, equivalent al nombre de vacants a cubrir, que s'hauran de marcar amb una creu a l'esquerra del primer cognom, en la còpia de la mateixa llista, que servira de papereta.
8.- No es considera vàlida la papereta que marqui un nombre de candidats superior als que son objecte d'elecció, ni la votació feta per delegació llevat que aquesta s'acrediti mitjançant apoderament Notarial.
9.- La Junta del Grup haurà de vetllar per la regularitat en la celebració de les votacions. En tot moment, un mínim de dos membres de dita Junta hauran d'estar presents en la verificació de la legitimació dels electors que hauran de reunir els requisits per formar part del Grup d'Advocats Joves de Granollers, llevat del d'estar efectivament col·legiat com a exercent.
10.- Arribada l'hora de tancament de l'urna, es procedirà a comptar els vots i un cop recomptats aquests, es proclamarà en veu alta el nom dels 8 candidats escollits, i es publicaran al taulell d'anuncis del Col.legi els resultats de les votacions durant una setmana per donar-li publicitat.