Afterwork: Què li puc demanar al meu/meva procurador/a?

AFTERWORK per resoldre els dubtes i qüestions que sorgeixen en la tramitació del procediment, en especial, dubtes post Covid-19, a càrrec d'Oscar Entrena i Joan Mogas, Delegat i Sotsdelegat del Col·legi de Procuradors de les Delegacions de Granollers i Mollet del Vallès.

Dijous 23 de juliol a les 19:30h al Jardi de Can Figueres (C/ Josep Umbert i Ventura 113 de Granollers)

Les consumicions que es realitzin durant l'afterwork seran abonades directament al restaurant per cadascun dels assistents.

El sopar tindrà un cost de 25.-€ per persona i s'inclourà:

• Cornet de tàrtar de dos salmons amb allblanc i caviar de cítrics
  • Esponjós de pa amb tomàquet amb mató de Montserrat i anxova de L'Escala
  • Lingot de bolets amb compota de pebrot, formatge Idiazabal i aire de vi (finalista campionat Nacional de tapes)
  • Ceviche de calamar amb mango i algues
  • Tastet d'arròs negre empordanès (finalista Cocinero del año)
  • Caneló de pollastre de pagès amb tòfona i el seu brou

Degustació dolça

Vi Blanc i negre del nostre Celler

També hi haurà opció vegetariana (preguem que ho indiqueu al moment de fer la inscripció):

• Xarrup de pebrot del piquillo i citrics.
  • Esponjos de pa amb tomàquet i mató de montserrat
  • Lingot de bolets
  • Pintxo de quinoa amb alvocat
  • Tastet de rissotto de verdures