Reunió de l'Associació de Joves Advocats de Catalunya

Per mitjà de la present us fem saber que el proper dissabte dia 18 de gener de 2014 tindrà lloc a la seu de l'Il•lustre Col•legi d'Advocats de Sabadell, ubicat al Carrer Lacy, 15- 08202 Sabadell, la reunió de l'Associació de Joves Advocats de Catalunya, a les 10:00 hores en primera convocatòria i a les 10:30 hores en segona.

Aprofitem per informar-vos que el Grup de Joves Advocats de l'Il•lustre Col•legi d'Advocats de Sabadell, com ja es costum, a part d'organitzar l'esmorzar a les instal•lacions del seu Col•legi, s'ha encarregat de gestionar el dinar que tindrà lloc just desprès de la finalització de la Reunió al Restaurant La Clotilda (Carrer Sant Joan, número 44, 08202 Sabadell), al que convidaran a un membre de cada agrupació. Essent el preu per a la resta d'assistents de 20 €.

Per tots aquells que encara no ho hagin fet, us agrairíem que com a màxim el dia 16 de gener de 2014, ja sigui cada agrupació, de forma col•lectiva, o cada membre de l'Agrupació de manera individual, confirmés la seva assistència a la Reunió, i al posterior dinar, a fi i efecte de l'organització i reserva del Restaurant  a través del següent FORMULARI

Descarregar ordre del dia [pdf 110 kb]