Curs: "Adapta el teu despatx al món 2.0".

Curs: "Adapta el teu despatx al món 2.0". Organitza el curs: Grup Advocats Joves de Granollers.

Imparteix el curs:  Sr. Oriol Grima Moral, periodista i comunicador professional. Actualment treballa com a responsable de marketing de Saima Solutions una empresa líder a nivell nacional de business intelligence. Té experiència de 4 anys en marketing online i xarxes socials i és CEO de CODIP (agència de comunicació digital per a pimes).

Sra. Mercè Martínez García, Periodista i comunicadora professional. Actualment treballa com a assistent de marketing a Zeta Espacial, fabricant de caramels a nivell mundial. Té experiència de 4 anys en marketing online i xarxes socials i és Directora de Comunicació de CODIP (agència de comunicació digital per a pimes).

Aquest curs és una introducció a les xarxes socials aplicades a la professió de l'advocacia per millorar el rendiment del teu despatx. Es mostraran els avantatges de tenir una identitat digital i aprendre com gestionar-la dins els diferents perfils socials. Es tractaran els perfils de Facebook, Twitter i Linkedin i es parlarà d'altres xarxes importants.

Dies: 13 i 15 de Maig de 2014 (Dimarts i Dijous)
Hora: de 19:30 a 21:00h
Lloc: Seu del Col•legi (Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3 Granollers)
Preu: Gratuït (Presencial).