Nou dossier de la Biblioteca sobre Dret civil català

Us informem que ja està disponible el nou Dossier de la biblioteca sobre de Dret Civil Català (núm. 3 de març de 2017). Aquest número podeu trobar documents que tracten la nova llei del llibre 6é.

La finalitat dels dossiers de la Biblioteca del Col·legi d'Advocats de Granollers, és un servei de valor afegit documental, en exclusiva per als seus col·legiats, té com a objectiu informar de les darreres novetats de l'àmbit del dret civil català i dret bancari. Els documents que s'inclouen, són: sentències, articles, referències bibliogràfiques de la biblioteca i formularis. La majoria de documents disponibles en aquest Dossier es poden consultar a la Biblioteca del Col·legi i en algunes referències mitjançant l'enllaç web que s'acompanya.

Esperem que aquest dossier sigui del vostre interès, així mateix recordar-vos, que en la pàgina web del Col·legi podeu trobar els números anteriors sobre Dret Bancari i de Dret Civil de Catalunya.

Accediu als Dossiers de la Biblioteca [Accés zona privada]