La Biblioteca estrena nou catàleg bibliogràfic

La  Biblioteca del Col·legi disposa d'una nova versió del catàleg bibliogràfic, on s'han introduït millores en la cerca documental, així com en el disseny i presentació de continguts.

S'han actualitzat i millorat altres aspectes, convertint el catàleg en la pàgina web de la biblioteca, on s'informa de novetats, serveis, darrers adquisicions i notícies jurídiques més destacades.

En el nou catàleg podem trobar documents de qualsevol branca del dret, arribant a un fons de quasi 4.000 documents indexats entre llibres i articles de revista.

Us animem a consultar en nou catàleg i descobrir el fons documental de la biblioteca: https://icavor.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/