Promoció pack de llibre d'execució civil.

Em plau informar-te de l'acord de coedició amb l'editorial Sepin de l'obra "Pack Ejecución Civil (3 volums).

Preu promoció per a col·legiats ICAVOR és 65€ IVA inclòs. (preu sense promoció 115€).

Disposeu fins el dia 5 d'abril per fer la vostra reserva.

Contingut de l'obra:

VOLUM I - Disposicions Generals i l'Execució Provisional
Pàgines: 658
Basat en una detallada anàlisi de les diferents resolucions dictades pels nostres tribunals, es dóna resposta a cada un dels problemes que, les disposicions generals del procés d'execució civil, planteja: títols executius processals, extraprocessals i estrangers, condemnes a favor de consumidors indeterminats , costes, execució provisional, motius d'oposició, acumulació d'execucions, causes de suspensió, etc.

VOLUM II - Execució Civil. Dinerària i no dinerària
Pàgines: 766
Amb base a la jurisprudència, s'exposen les qüestions conflictives que la Llei silencia o regula de manera deficient: quantitats reclamables, interessos, ampliació de l'execució, localització del patrimoni de l'executat, béns inembargables, garanties de l'embargament, terceries de domini i de millor dret, subhastes judicials i mecanismes alternatius de realització forçosa, tercers ocupants d'immobles subhastats, execucions de donar, fer i no fer, conductes punibles de l'executat, etc.

VOLUM III - Execució Hipotecària
Pàgines: 556
Amb base en una detinguda anàlisi de les resolucions dictades pels nostres tribunals, de la doctrina de la DGRN i dels postulats del TJUE, se solucionen els nombrosos problemes pràctics que es susciten tant en els procediments hipotecaris i en els d'execució ordinària de l'art. 579 LEC com en els judicis declaratius iniciats contra les entitats bancàries, ara per consumidors per clàusules abusives, ara pels que no tenen aquesta consideració, però reclamen la nul·litat d'una clàusula de la seva escriptura d'hipoteca

* Adaptat a la Ley 5/2019, de 15 de marzo, reguladora de los contratos de crédito inmobiliario (BOE núm. 65, de 16 de març de 2019).

Fes la teva reserva: