Acord entre ICAVOR i l'editorial Sepín.

BIBLIOTECA d'ICAVOR ha signat un acord de col·laboració amb l'editorial Sepín que dona accés total a tots els col·legiats, gratuïtament i online des de l'àrea privada de la web col·legial, als següents productes:

- Biblioteca Sepín online: amb més de 1.000 monografies sistematitzades per matèries, amb estudis de jurisprudència de totes les seves especialitats i amb formularis, guies temàtiques, reformes al detall, monogràfics i preguntes i respostes.

- Código legal 180º : accés a la jurisprudència més rellevant indexada article per article (inclou també formularis i doctrina) així com l'històric de modificacions.

- Portal de revistas: col·lecció de 29 títols amb jurisprudència, doctrina, legislació i formularis.

També us informem que la base de dades complerta de Sepín "Cronus Clásico" i "Cronus 4 Plus" que es pot consultar des dels ordinadors de la biblioteca.

L'accés es realitza mitjançant la contrasenya personalitzada que us hem enviat per correu electrònic. Per a qualsevol dubte o incidència podeu contactar amb el servei de biblioteca a l'adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

+ Accedir a la zona privada