Nou Dossier de Dret Civil català de la Biblioteca

El nou Dossier de la Biblioteca sobre Dret Civil Català núm. 7 de juny de 2021, que inclou l'accés i referència 38 documents organitzats per jurisprudència, articles doctrinals, bibliografia, llibres electrònics i formularis.

El Dossier elaborat per la Biblioteca del Col·legi d'Advocats de Granollers, en exclusiva per als seus col·legiats, té com a objectiu informar de les darreres novetats de l'àmbit del dret civil català. Els documents que s'inclouen, són: sentències, articles, referències bibliogràfiques de la biblioteca, llibres electrònics, formularis i darreres novetats legislatives. La majoria de documents estan disponibles a la Biblioteca del Col·legi o també accessibles per Internet, que es poden visualitzar lliurement o mitjançant la zona privada de la web.

+ Accés a la Intranet de la Biblioteca [Accés a la Zona privada]