Els 10 llibres més prestats de la Biblioteca durant l'any 2021

Vols conèixer els 10 llibres més prestats de la Biblioteca del Col·legi d'Advocats de Granollers durant l'any 2021?

1. Casación penal práctica / Berdugo Gómez de la Torre, Juan Ramón + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

2. Formularis de dret civil català + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

3. Manual de actuaciones en sala: técnicas de los procesos de familia / Pujol Capilla, Purificación + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

4. Compliance. Guía Práctica de identificación, análisis y evaluación de riesgos. + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

5. Delitos económicos / Gómez Pavón, Pilar + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

6. Derecho penal económico y teoría del delito + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

7. El informe de la administración concursal / Nomdedeu Henriquez, Ricardo + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

8. GPS fiscal / Carbajo Vasco, Domingo + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

9. Práctica procesal laboral / Martínez Garrido, Luis Ramón + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.

10. Responsabilidad civil y valoración de los daños y perjuicios causados a las personas en accidentes de circulación / López y García de la Serrana, Javier + Acedeix a la fitxa bibliogràfica.