La Biblioteca d'ICAVOR amplia els serveis online amb l'accés als FORMULARIS de Sepín

Des de la Biblioteca del Col·legi, hem ampliat l'acord amb l'editorial Sepín perquè tots els nostres col·legiats tinguin accés a continguts pràctics i d'actualitat. Per aquest motiu, s'ha inclòs la bases de dades de formularis d'aquesta editorial.

CONTINGUT:

• Fons inicial de més 4.500 formularis.
  • Actualització permanent.
  • Increment constant de nous formularis
  • Sense límits de consulta.

Els formularis complementen els serveis que estem oferint actualment de l'editorial Sepín, com ara:

• Biblioteca online (més de 1.800 llibres electrònics)
  • 26 Revistes jurídiques de diferents temàtiques
  • Código 180º La normativa més rellevant amb documentació on relaciona els articles de la llei amb jurisprudència, doctrina i formularis
  • Aula formativa – NOVETAT JULIOL 2022.

ACCÉS

L'accés als nous serveis es realitza amb el mateix usuari i contrasenya que a la resta de serveis que en el marc de col·laboració amb SEPÍN teniu accés. Si no recordes les teves claus d'accés podràs recuperar-les fent clic aquí.

+ Accediu a Sepín: https://www.sepin.es

Teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de l'Editorial Jurídica Sepín en el número de telèfon 91 352 75 51 I la direcció d'e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

MÉS SERVEIS:

Us recordem que a la intranet de la Biblioteca disposeu d'accés a la bases de dades d'Vlex (jurisprudència, legislació, 300 formularis i Vlex TV), Tirant online (Jurisprudència i legislació), Casos Prácticos i Monografies Colex.

+ Accediu a la Intranet de la Biblioteca: https://www.icavor.cat/index.php/zona-privada-icavor  (Zona privada)