Aula formativa SEPIN ICAVOR

L'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers posa en marxa una Aula Formativa en col·laboració amb l'editorial jurídica SEPÍN amb continguts i serveis de formació online i gratuïts en exclusiva per tots els col·legiats i les col·legiades.

Conscients de la importància de la formació contínua per a l'exercici de la professió, l'ICAVOR posa a la teva disposició l'accés total, sense límits i gratuït de L'AULA JURÍDICA SEPIN ICAVOR. Aquest portal compta amb una àmplia oferta formativa que cobreix les diferents àrees del Dret, en el qual consultar l'actualitat més rellevant i novedosa explicada per experts i expertes en la matèria.

TIPUS DE FORMACIÓ:

• Webinars en directe.
• Webinars en vídeo: accés a tot el repositori de Webinars realitzats. En constant creixement.
• Píndoles formatives: mini-webinars que aclareixen qüestions d'interès en les diferents matèries.
• Cursos Online: pràctics cursos que permeten reforçar i actualitzar coneixement sobre un tema en concret.

AVANTATGES:

• Accés des de qualsevol dispositiu amb accés a internet
• Actualització permanent
• Inscripcions individuals
• Visualització a la carta, avança al teu ritme, quan i com prefereixis
• Últimes Novetats
• Calendari pròxims esdeveniments
• Buscador de formació

DIPLOMA:

En cas de voler disposar d'un diploma acreditatiu de la formació realitzada, els col·legiats podran sol·licitar-lo a un cost de 20€ per webinar i 30€ per cursos de 3 jornades o més. Aquest s'ha de sol·licitar directament al Col·legi a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

L'accés als nous serveis es realitza amb el mateix usuari i contrasenya que a la resta de serveis que en el marc de col·laboració amb SEPÍN teniu accés. Si no recordes les teves claus d'accés pots recuperar-les fent clic aquí.

Teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de l'Editorial Jurídica Sepín en el número de telèfon 91 352 75 51 i la direcció d'e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

+ Consulta manual d'instruccions

+ Accés a Sepín