Nou Dossier de la Biblioteca: DRET PENAL. Núm. 1 (Abril de 2023)

NOU dossier de la Biblioteca de Dret Penal, que proporciona una àmplia varietat de recursos per a enriquir el seu coneixement sobre aquesta àrea. Conté: articles, monografies, formació, jurisprudència i documents electrònics seleccionats acuradament per la Biblioteca ICAVOR.

Podeu trobar:

• Novetats legislatives
  • Monografies Sepín Online
  • Articles Sepín Online
  • Novetats disponibles a la Biblioteca (monografies i articles)
  • Articles de lliure accés per internet
  • Formació Sepín Online
  • Altres recursos d'interés.

Esperem que aquest dossier els sigui de gran utilitat en l'estudi i treball en el camp del dret penal.

+ Accedir als Dossier de la Biblioteca [Accés Intranet de la Biblioteca]