Nous llibres i articles online de la Biblioteca (Gener 2024)

Posem a la vostra disposició les darreres incorporacions als llibres i articles online de Sepín, ara accessibles de manera gratuïta i il·limitada per a tots els col·legiats d'ICAVOR. Aprofiteu aquesta oportunitat per mantenir-vos actualitzats i ben informats sobre les últimes novetats i recursos jurídics disponibles.

Llibres online:

• Honorarios y provisión de fondos de los peritos judiciales + Accedir-hi!
  • Comentarios a la jurisprudencia del Tribunal Supremo sobre Propiedad Horizontal + Accedir-hi!
  • El Ingreso Mínimo Vital + Accedir-hi!
  • Aspectos laborales de la reestructuración y el concurso de acreedores. Del Texto Refundido de la Ley Concursal. Novedades a raíz de la Ley 16/2022, de reforma + Accedir-hi
  • Renuncia a la prórroga legal del art. 10 LAU ¿Validez o nulidad? + Accedir-hi!
  • Guarda de hecho tras la Ley 8/2021 + Accedir-hi
  • El daño moral en la responsabilidad civil derivada de delito + Accedir-hi

Butlletins:

Als butlletins de Sepín, podeu trobar articles, sentències, esquemes i formularis que resumeixen les últimes novetats legislatives.

• Boletín Propiedad horizontal (Gener de 2024) + Accedir-hi!
  • Boletín familia y sucesiones (Gener de 2024) + Accedir-hi!
  • Boletín asesor fiscal (Gener de 2024) + Accedir-hi!
  • Boletín procesal civil (Desembre de 2023) + Accedir-hi!  Inclou un quadre comparatiu de les modificacions introduïdes en la Llei 1/2000, de 7 de gener per el Reial Decret-Llei 6/2023, de 19 de desembre
  • Boletín Responsabilidad Civil, Seguro y Tráfico (Desembre 2023) + Accedir-hi!
  • Boletín administrador de fincas (Desembre 2023) + Accedir-hi!

ACCÉS SERVEIS DE SEPÍN:

L'accés a la biblioteca onlien realitza amb el mateix usuari i contrasenya que a la resta de serveis que en el marc de col·laboració amb SEPÍN teniu accés. Si no recordes les teves claus d'accés pots recuperar-les fent clic aquí.

Teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de l'Editorial Jurídica Sepín en el número de telèfon 91 352 75 51 i la direcció d'e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.