Novetat: Biblioteca online de Tirant lo Blanch

Ens complau anunciar-vos la incorporació d'un nou recurs a la Biblioteca amb la introducció del servei de Núvol de Lectura de l'editorial Tirant lo Blanch.

Aquest servei de préstec de llibres en línia està dissenyat per atendre les necessitats de tots els col·legiats i col·legiades de l'ICAVOR. Inclou una àmplia varietat de monografies publicades per l'editorial Tirant lo Blanch, que abasten totes les branques del dret. A més, es preveu la incorporació regular de nous títols per mantenir actualitzada la col·lecció.

Com funciona?

• L'accés es realitza des de la zona privada de la web del Col·legi. Podeu cercar dins el fons del Núvol de Lectura i consultar les primeres 30 pàgines de cada llibre.
  • En cas que el llibre desperti el vostre interès, teniu l'opció de sol·licitar-lo en préstec. És possible fer fins a 2 préstecs simultanis, amb un total de 4 préstecs mensuals per col·legiat.
  • Els llibres es podran mantenir en préstec durant 7 dies.
  • En el cas que el llibre que desitgeu estigui actualment en préstec, podeu fer-ne una reserva i se us notificarà tan aviat com estigui disponible.

El Núvol de Lectura de Tirant lo Blanch amplia i millora els serveis en línia de la Biblioteca del Col·legi d'Advocats de Granollers, especialment pel que fa a les monografies. Amb aquest recurs, juntament amb altres ja existents com la Biblioteca en línia de Sepín i Colex, els col·legiats i col·legiades d'ICAVOR tenen accés a milers de llibres electrònics, a més dels que es troben a la seu del Col·legi al carrer Llevant 2 de Granollers.

Aquesta iniciativa busca proporcionar als col·legiats una àmplia gamma de recursos electrònics per a la seva formació i recerca, facilitant un accés més àgil i complet a informació rellevant per al seu desenvolupament professional.

+ Accediu a la Intranet de la Biblioteca

Monografies destacades del núvol de lectura: (per accedir directament el llibre abans cal registrar-se a la zona privada)

• Fraudes Bancarios y Defensa del Afectado. Nuevas Tendencias Defraudatorias + Accedir
• Formularios concursales y de la insolvencia. Derecho preconcursal y planes de reestructuración + Accedir
• La prueba penal en el proceso acusatorio contemporáneo. + Accedir
• Formularios de sociedades de capital. La sociedad de responsabilidad limitada 3ª Edición + Acceder
• Las indemnizaciones de las víctimas de accidentes de tráfico. 3ª Edición + Acceder
• GPS Familia + Accedir
• GPS Laboral Guía Profesional 9ª Edición + Accedir
• Comentarios a la Ley Reguladora de la Jurisdicción Social 2023 + Accedir
• Comentarios a la Ley de Enjuiciamiento Criminal + Accedir

Periòdicament anirem informant de les novetats més destacades.