Nova base de dades disponible a la web del Col·legi.

Us comuniquem que teniu a la vostra disposició la nova base de dades jurídica Vlex, accessible des de la pàgina web del Col•legi.  Fins ara es podia accedir a la base de dades de Tirant. Ara es disposa d'una segona base de dades:  Tirant lo Blanch i  Vlex.

Us recordem que si voleu accedir a Tirant lo Blanch, només cal que entreu amb les vostres credencials d'accés de la zona privada del web de Col•legi.

Per accedir a Vlex, t'has de donar prèviament d'alta a través del seu formulari: http://promos.vlex.com/cicac-bbdd/.  Quan tingueu les claus, accedir mitjançant l'enllaç disponible a la zona privada de la biblioteca.

Aquestes dues bases de dades tenen un contingut més reduït que les base en venda, però força complert i tenen el gran avantatge que hi podeu accedir sense necessitat de desplaçar-vos al Col•legi.

Continguts disponibles Vlex:

- Jurisprudència: 1.848.237 sentencies.
- Legislació: 227.097 normes.
- Formularis: 890.
- Doctrina; 14.545 articles doctrinals.

Continguts Tirantonline:

- Legislació: Estatal, autonòmica i Europea.
- Jurisprudència: més de 3.400.000 de resolucions.
- Més de 21.000 formularis.
- 160.000 ressenyes bibliogràfiques.
- Esquemes processals.

>>Accediu a la Intranet de la biblioteca per consultar les bases de dades.

Esperem que aquest nou servei sigui de la vostra utilitat.

Servei de Biblioteca