Nou servei de préstecs online de llibres electrònics.

La Biblioteca del Col•legi d'Advocats de Granollers ofereix a tots els seus col•legiats, un nou servei de biblioteca virtual, amb la possibilitat de préstec online de llibres electrònics.

Objectiu:

Facilitar la consulta i préstec de monografies sense necessitat de desplaçar-se a la biblioteca del Col•legi.

Què ofereix?

La Biblioteca Virtual ofereix les monografies més destacades de l'editorial Tirant lo Blanch. El fons inicial serà de 50 monografies que s'aniran ampliant.

On accedir al servei?

A la intranet de la Biblioteca, disponible a la zona privada de la web. Cal disposar de les credencials d'accés personal de col•legiat a la web d'icavor.
Més endavant està previst poder accedir directament des del catàleg de la biblioteca.

>> Accediu al servei de Biblioteca virtual

Normes d'ús del servei:

• Servei exclusiu per a col•legiats d'ICAVOR.
• Accés per la zona privada de la web (intranet de la biblioteca)
• La durada del préstecs és d'una setmana
• 3 llibres de préstec per usuari mensualment.
• Un sol llibre de préstec simultània
• El llibre no es pot prestar a més d'un usuari simultàniament.
• Es poden fer reserves dels llibres que estiguin prestats.