3r. TORNEIG DE TRIVIAL de l'Il•lustre Col•legi d'Advocats de Granollers.

3r. TORNEIG DE TRIVIAL de l'Il•lustre Col•legi d'Advocats de Granollers. 29 de juny a les 17h

Reglament i altres normes del Participants:

Parelles de 2 jugadors. Tots dos hauran de ser advocats col•legiats a Il•lustre Col•legi d'Advocats de Granollers, alumnes de l'EPJ o personal del nostre Col•legi.

Màxim de participants: 16 parelles.

Dia i hora: 29 de juny  de 2016, a les 17.00 h.

Lloc: Seu del Col•legi d'Advocats (Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3 Granollers)

Mecànica, dinàmica i objectiu del torneig:

Es formaran quatre grups de quatre parelles per jugar una PRIMERA partida de Trivial, que finalitzarà quan una de les parelles obtingui tots els formatgets d'aquesta partida o, com màxim, hagin passat 45 minuts de joc (i totes les parelles hagin jugat el mateix número de rondes).

A continuació, es dividiran les parelles, que no coincidiran amb les de la primera partida, per jugar una SEGONA partida de Trivial, que finalitzarà quan una d'aquestes obtingui tots els formatgets d'aquesta partida o, com màxim, hagin passat 45 minuts de joc (i totes les parelles hagin jugat el mateix número de rondes).

Una vegada finalitzades aquestes dues partides, les quatre parelles que hagin obtingut més puntuació hauran de jugar una TERCERA partida de Trivial, que finalitzarà quan una de les parelles obtingui els formatgets. Aquesta serà la guanyadora, i quedarà com a subcampiona la parella que més punts per formatgets hagi obtingut en aquesta darrera fase, d'aquesta manera hi haurà un 1er premi i un 2n premi.

Punts i maneres d'obtenir-los:

Cada formatget, tret del de color rosa, té un valor de 20 punts. El formatget de color rosa té un valor de 30 punts.
Obtenir la totalitat de formatgets en les dues primeres partides atorga 30 punts més a la parella que l'hagi obtingut.
Per poder sumar punts, la parella ha d'aconseguir com a mínim 2 formatgets; és a dir, un únic formatget no val res. Excepció: si s'aconsegueix un formatget rosa SÍ que s'han de sumar els 30 punts.
Àrbitres

No s'estableix que hi hagi la presència d'un àrbitre per aplicar aquestes normes, ja que l'organització considera que els components de les parelles són advocats i persones adultes. En cas de controvèrsia o dubte, s'ha de llançar un dau i la parella que més puntuació obtingui de la ronda s'encarregarà de resoldre la qüestió. La bona fe es presumeix.

Premis

Primer premi: Per a cadascun dels integrants de la parella, 1 menú a la Fonda Europa

Segon premi: Per a cadascun dels membres de la parella, un esmorzar de forquilla i ganivet a la Fonda Europa

Tercer premi: Per a cadascun dels membres de la parella, un llibre