Disponible el darrer número de la revista col·legial "El Lligall" núm. 62

Disponible en format electrònic el darrer número de la revista col·legial  "el Lligall" núm. 62 d'octubre de 2016. Destaquem:

Vida Col·legial

El Col·legi d'Advocats de Granollers inaugurava el passat divendres la seva nova seu col·legial i celebrava la festivitat del patró Sant Raimon de Penyafort. "És la seu del Col·legi del segle XXI"

El Col·legi i el torn d'ofici en xifres
Nova Comissió de Protecció dels Animals
Exposició de Constitucions de Catalunya impreses entre els anys 1481 i 1706
El mes de juliol d'enguany el Lligall celebrà el seu 20é aniversari.

Joves Advocats

Novetats destacades de la Biblioteca
Formulari

Generació Icavor:  Entrevista Lídia Condal Invernón

Doctrina:  BENAVENTE SOGORB, Rafael J. Notas sobre la aplicación de los principios de derecho europeo de los contratos en relación con el incumplimiento total de las obligaciones contractuales.

Concurs literari: Primer premi del concurs literari "Lletra i Dret"