Presentació de demandes telemàtiques (TTA) jurisdicció contenciosa - Fase 2: període voluntari

En el marc del compliment de la Llei 42/2015, que estableix l'obligatorietat de les comunicacions telemàtiques entre els col·lectius professionals i els òrgans de l'Administració de justícia, ens plau comunicar-vos que el proper 7 de novembre ha estat programat l'inici d'un període voluntari de presentació de demandes telemàtiques, mòdul de presentació de demandes (TTA) d'ejustícia.cat, per a tots els col·lectius d'advocats i procuradors en els partits judicials de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.

Des del passat 3 d'octubre s'ha estat realitzant una prova pilot al partit judicial de Barcelona i l'operativa i els resultats han sigut satisfactoris.

En una propera fase es procedirà a obrir un període obligatori de presentació de demandes telemàtiques per a tots els col·lectius d'advocats i procuradors als quatre partits judicials.

De la data d'activació de la tercera fase se us informarà en el moment corresponent.

Accediu al calendari: http://administraciojusticia.gencat.cat/ca/serveis_als_professionals/extranet/desplegament_partit_judicial/