Comissió de drets dels animals d'ICAVOR a Ràdio Granollers

Entrevista del passat 9 de novembre a Ràdio Granollers  als representants de la Comissió de defensa dels drets dels animals del nostre Col·legi.

Escolteu l'entrevista  als membres de la Comissió dels drets als animals  d'ICAVOR representats Joan Martínez, president de la Comissió de defensa dels drets dels animals, Elena Custodio, secretària de la Comissió de defensa dels drets dels animals, i Roger Subirana, membre de la Comissió de defensa dels drets dels animals.

Accediu al programa de Ràdio Granollers de 9 de novembre 2016 [Enllaç Consultat el 14-11-2016]