Nou servei d'intermediació hipotecària a Caldes de Montbui.

Caldes de Montbui compta amb un nou Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge (SIDH), un servei que la Diputació de Barcelona i l'Agència de l'Habitatge de Catalunya,  Ajuntament, Consell Comarcal i el Col·legi d'Advocats de Granollers.

L'objectiu del SIDH, que compta amb la col·laboració dels Col·legis d'Advocats de la demarcació de Barcelona, per tal augmentar i estendre els punts d'atenció a les famílies que tenen problemes per afrontar els deutes hipotecaris.

A la presentació del servei, celebrada a la sala de la Junta de Govern de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, hi han participat el diputat d'Urbanisme i Habitatge de la Diputació de Barcelona, Josep Ramon Mut, el secretari d'Habitatge i Millora Urbana de la Generalitat de Catalunya, Carles Sala, el vicedegà del Col·legi d'Advocats de Granollers, Jesús Santos, juntament amb el primer tinent d'alcalde de Caldes de Montbui, Isidre Pineda, i la regidora d'Habitatge, Maria Pilar Aznar.

Prestació del servei:  El servei d'intermediació es presta a l'Oficina Local d'Habitatge de Caldes de Montbui, però s'hi pot accedir a través de les oficines de serveis socials o de consum.

Informació relacionadaAccediu al notíciari InfoVallés del 14 de novembre de VOTV, on fan esmena de la posada en marxa de la nou servei d'intermediació a Caldes de Montbui. (Minut 6 amb 35 segons).  [Enllaç consultat el 18 de novembre de 2016]