La plataforma Lexnet Advocacia deixarà de ser accessible a partir del dia 31 de març.

Com a continuació de l'acord pres pel Ple del "Consejo General de la Abogacía Española" celebrat divendres passat 21 d'octubre de 2016, en el qual es va acordar realitzar la transició des del servei de Lexnet Advocacia cap a la plataforma del Ministeri de Justícia, LexNET Justícia, volem informar-te que després de la negociació que s'ha dut a terme aquests mesos amb el Ministeri de Justícia per planificar i garantir aquesta transició, s'ha acordat que la data de tancament de la nostra plataforma de Lexnet Advocacia serà el proper 31 de març.

ALERTES DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS.- Lexnet Advocacia no va a seguir enviant les corresponents alertes via SMS. El proper, dia 12 de febrer s'interromprà l'enviament de tots els SMS, romanent l'opció d'enviament de correu electrònic fins a la fi del servei del sistema, el 31 de març, segons s'ha indicat anteriorment.

Una vegada que hagis començat a utilitzar LexNET Justícia podràs rebre les alertes, mitjançant la app Lexnetapp del Ministeri de Justícia, aplicació per a mòbils i tablets, disponible en els stores d'aplicacions tant per a sistemes Android com iOS (Apple).

CANVI DE PLATAFORMA.- Per aquest motiu, et recomanem que realitzis el canvi de plataforma al més aviat possible. L'aplicació de LexNET Justícia es troba accessible des de l'enllaç https://lexnet.justicia.es . Els lectors i carnets col·legials amb signatura electrònica ACA segueixen sent vàlids en LexNET Justícia, així com els carnets ACA per als autoritzats.

Per facilitar-te el canvi a la plataforma del Ministeri s'està treballant des dels serveis tecnològics i jurídics del "Consejo General de la Abogacía Española", en un espai web on trobaràs tota la informació i ajuda necessària. Aquest espai web, que serà accessible en breu des de l'enllaç https://lexnetjusticia.abogacia.es va a incloure materials didàctics, guies i vídeos de configuració i ús de la plataforma LexNET Justícia.

En realitzar el canvi i començar a treballar en LexNET Justícia és també molt aconsellable no tornar a utilitzar Lexnet Advocacia per acceptar i/o enviar escrits, perquè tota la gestió documental i els avisos estiguin en una sola plataforma. Recordem que si una notificació és acceptada a través de LexNET Justícia ja no apareixerà ni estarà disponible en Lexnet Advocacia i viceversa.

MATERIALS DE FORMACION.- Dins del pla d'accions que s'està portant per facilitar la transició, s'està treballant en un Pla formació específic per fer més fàcil la transició a tots els advocats.

SUPORT TÈCNIC.- Pel que fa al suport tècnic, es compta amb l'ajuda del Centre d'Atenció a Usuaris del Ministeri de Justícia, accessible a través de la web http://lexnetjusticia.gob.es/contactolexnet. Per fer consultes, resoldre dubtes o accedir a les notícies i novetats que introdueixi el Ministeri, recomanem utilitzar el compte oficial de Twitter, @lexnetjusticia.

PETICIONS Al MINISTERI DE JUSTÍCIA.- Dins de les negociacions amb el Ministeri de Justícia s'han plantejat ja diverses demandes de millora de la Plataforma i del seu funcionament que des de l'Advocacia es consideren necessàries. Algunes de les nostres exigències ja s'han incorporat en les revisions de l'aplicatiu realitzat durant el mes de desembre passat i per a la resta existeix el compromís d'anar-les abordant durant els propers mesos.

Accediu Annex: Proyecto de Transición LexNET Abogacía a LexNET Justicia.  Propuesta de Implementación y Planificación