Nova versió i actualizació del Portal professional eJustícia.

El dimecres 15 de febrer a la tarda es duran a terme un conjunt d'actualitzacions sobre els sistemes d'informació judicial ejusticia. Accediu a la Guia de Modificacions de la nova versió Portal del Professional eJusticia.

En el cas dels professionals aquestes actuacions suposen un canvi en el funcionament del sistema de l'Extranet - Portal del professional, concretament amb els applets tant en el procés de selecció i validació dels certificats per accedir al portal com per realitzar la signatura en el lliurament de demandes i escrits. Aquests canvis són necessaris ja que els principals navegadors han deixat o deixaran de donar suport en breu als applets existents.

Us fem arribar un document on s'expliquen els canvis de forma detallada. De tota manera destaquem que degut a aquest canvi cal tenir en compte:

- Que és molt important que per desconnectar-se correctament de l'aplicació tanquin el navegador en cas d'utilitzar un equip compartit.
- Pot ser necessari configurar el navegador Mozilla Firefox per accedir a l'extranet. En cas que tinguin problemes s'ha afegit informació al respecte al web en els requeriments tècnics
- Descarregueu document de configuració eJustícia en el diferents navegadors: https://www.icavor.cat/docs/Canvis-portal-professional-gener-2017.pdf
- Informació requeriments tècnics ejusticia:

A més d'aquest canvi, també us fem saber que d'ençà d'aquesta versió s'incrementa la mida dels fitxers annexats que poden tenir una mida màxima de 15 MB cadascun, tant en la presentació de demandes com d'escrits per l'extranet (Portal del professional).

Finalment informar-vos que s'ha actualitzat la compatibilitat de sistemes operatius afegint Mac 10.11 i 10.12. En la pàgina de requeriments tècnics podeu trobar el detall.

Addicionalment us informem que aquestes actuacions comportaran una indisponiblitat temporal de l'accés a l'Extranet – Portal del professional, i per tant, de la presentació de demandes i escrits telemàtics que per aquest motiu no es podran presentar durant aquest interval aproximat.

Es preveu que la duració d'aquesta indisponiblitat sigui entre les 16:00h i les 17:00h del 15/02, aproximadament.

Accés a la pàgina de requeriments tècnics

DESCARREGUEU DOCUMENT DE CONFIGURACIÓ EJUSTÍCIA EN EL DIFERENTS NAVEGADORS