Nous serveis: videoconferències, promoció i nou correu electrònic

Us presentem nous serveis del Col·legi :  videoconferències amb el centre de penitenciari de quatre camins, campanya de comunicació i nou correu electrònic.

Entrevistes per videoconferència amb el centre penitenciari de quatre camins

El Departament de Justícia i el Consell de l'Advocacia Catalana han oficialitzat el projecte de comunicacions per videoconferència entre els presos i els seus representants legals.
Després de l'èxit d'una prova pilot que ha connectat el Centre Penitenciari Quatre Camins (Vallès Oriental) amb el nostre Col·legi, ja pots fer ús d'aquest nou servei.

El procediment és senzill: rebrem dels nostres col·legiats les peticions de videocomunicació amb els clients al Centre Penitenciari Quatre Camins (en endavant CPQC) i, un cop comprovades les designes dels advocats/advocades sol·licitants com a defensors de l'intern amb qui sol·liciten comunicació, es cursarà la sol·licitud al Departament de Comunicacions del CPQC. Les sol·licituds s'hauran de tramitar amb una antelació mínima de 72 hores.

Un cop facilitada la programació de la comunicació per part del Centre Penitenciari i llevat objecció per part d'aquest, és dura a terme la visita per videoconferència que haurà de tenir una durada màxima de 60 minuts.

Nova  campanya de comunicació: promoció dels advocats i advocaces de l'ICAVOR

En el mes de març fins a finals d'abril, l'ICAVOR inicia una campanya als mitjans de comunicació per tal de promocionar l'advocacia del Vallès Oriental sota el lema "Ens movem per tu"

Segons es va informar a la darrera Junta General d'aprovació de pressupost per l'any 2017, el Consell de l'Advocacia Catalana finança una part de la publicitat del Col·legi per transmetre la idea de l'advocacia de proximitat al servei de la ciutadania. En aquest context, des de l'ICAVOR hem plantejat aquest fil conductor per:

a) publicitar a la ciutadania la tasca del Col·legi i dels advocats de l'ICAVOR, i
b) facilitar la promoció dels nostres col·legiats atenent a una demanda que es planteja sovint des de els ciutadans i ciutadanes que venen al Col·legi: disposar de dades d'advocat per a formular consultes i/o encàrrecs professionals

El directori de col·legiats ja fa molt temps que està disponible en format online a la nostra web i es gestionat pel propi Col·legi. A banda, el Consejo General de l'Abogacia Española i el Consell de l'Advocacia Catalana disposen també d'un directori.

Ara farem difusió del directori també en format paper amb les mateixes dades que figuren a la web. Creiem que això facilitarà la consulta per part d'aquelles persones que no tenen accés o no dominen prou l'accés a internet.

Volem acostar la ciutadania als nostres advocats col·legiats i promocionar els seus serveis professionals. En definitiva, el nostre èxit com a Col·legi és la suma de l'èxit professional de tots els nostres col·legiats i col·legiades.

Inicialment, estan programats anuncis en premsa, concretament, els anuncis es publicaran en 5 insercions de periodicitat setmanal al diari El9Nou.

Per a que puguem promocionar-te a l'esmentat directori és imprescindible que autoritzis la inserció de les teves dades professionals que figuren al SIGA. Recorda complimentar el següent formulari https://goo.gl/forms/tKxHDPzZ5utwoIjJ2  abans del 3 d'abril de 2017.

Nou servei de correu electrònic i cloud.

Iniciem la millora del servei de correu electrònic i Servei de cloud (magatzem d'arxius al núvol) amb nova eina de correu que ofereix RedAbogacía. Es tracta d'una nova plataforma digital utilitza la tecnologia de Microsoft Office 365 que ofereix privacitat i seguretat en les comunicacions electròniques, un compte professional d'alta capacitat amb una bústia de 50 Gb i un Tb d'emmagatzematge en el 'núvol' de onedrive, sincronització d'agendes i calendaris, entre d'altres.

Properament rebràs informació detallada envers l'inici del procés de migració i de totes els avantatges que suposarà aquest innovador servei.