Compatibilitat Applet e-justicia i sistema operatiu Mac 10.11 i 10.12.

Ja és compatible els nous "Applets" d'e-Justícia pel sistema operatiu Mac  versió 10.11 i 10.12

Aquest mes de març, s'ha fet afectius uns canvis en el funcionament del sistema de l'Extranet e-justicia, concretament en els "applets" utilitzats per realitzar la signatura en el lliurament de demandes i escrits. Atès que els canvis feien el sistema de signatura més laboriós, es va desenvolupar en paral·lel una solució alternativa en forma nativa que simplificava el procés, i que cal instal·lar una sola vegada.

Us informem que a partir del dia 24 de març ja disposeu de la solució per l'aplicació nativa i pels sistemes operatius Mac 10.11 i Mac 10.12

Més informació e-justicia i Lexnet