Perquè has de contractar un advocat?

1. Perquè no tens temps de llegir lleis i codis: Els advocats i les advocades es preparen per a això, per interpretar la llei, tal d'adaptar altres lleis aplicables al cas concret i d'aquesta manera encarregar-se de protegir-te a tu, als teus i als seus interessos.

2. Perquè hi ha assumptes on és obligatori tenir un advocat: En efecte, la llei ordena en alguns casos donar-li poder a un advocat perquè el representi, com per exemple, a l'hora d'acudir davant un jutge o un magistrat. En altres paraules, per més que creguis que el teu cas és senzill, o que tens la solució a la mà, et caldrà comptar amb un advocat.

3. Perquè les assessories gratuïtes no sempre sortiran com esperes: Per a ningú és un secret que l'economia no està per recórrer a un professional cada vegada que tingui un dubte, i que els avenços tecnològics permeten consultar a qualsevol professional arreu del món . Però, saps si es fiable on estàs consultant? Saps si qui et dóna opinió gratuïta està prou preparat per fer front als seus assumptes? Recorda que, com sovint es diu, el barat també pot sortir-li més car.

4. Perquè l'advocat compleix una funció preventiva: La capacitat interpretativa, i l'expertesa que dóna l'exercici d'aquesta professió, permet conèixer per endavant les possibles conseqüències legals negatives d'assumptes que podrien costar-te moltíssim temps i diners. El bon advocat no només s'encarrega d'interpretar les lleis per a tu, sinó també d'aconsellar sobre el millor camí a seguir en el problema que vostè plantegi en termes econòmics com de qualsevol tipus.

5. Són moltes les situacions importants que requereixen un advocat o una advocada. Potser no t'havies plantejat: família, herència, acomiadament, accident de cotxe, compravenda.... però si arriben, has d'estar preparat. En ICAVOR et facilitem en contacte amb advocats i advocades amb garantia col·legial perquè et sentis protegit i recolzat per professionals de confiança i propers a tu, al teu barri, a la teva ciutat.