El Col·legi d’Advocats de Granollers Vallès Oriental participarà en el Congrés de les professions

L’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya organitza del 31 de maig al 4 de juliol el Congrés de les Professions. Aquest esdeveniment vertebrador de l’entorn dels col·legis professionals agruparà al llarg d’un mes sessions transversals, dinàmiques networking i actes i jornades sectorials.

El Col·legi d’Advocats de Granollers Vallès Oriental organitzarà el dia 8 de juny i en el marc del Congrés, la primera Jornada Professional Legal Empren. Aquesta jornada té l’objectiu de promoure el creixement de les professions jurídiques. Al llarg de tota la jornada ponents de reconegut prestigi impartiran conferencies sobre innovació, gestió, tecnologia i màrqueting en el sector jurídic

L’acte inaugural del Congrés de les Professions tindrà lloc el 31 de maig  al  BIZ-Barcelona, on l'economista José María Gay de Liébana pronunciarà la conferència inaugural sobre "Els reptes dels professionals en l’economia del segle XXI". D'altra banda, la jornada de cloenda es farà el 4 de juliol al Museu Marítim de Barcelona, amb la presentació de les conclusions generals del Congrés i un còctel-networking.

Constituïda com a Associació el 28 d’abril de 2011, la Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya representa més de 100 corporacions professionals a Catalunya, que representen més de 200.000 col·legiats i col·legiades de tots els sectors professionals. L’Associació té com a finalitats reforçar la presència social dels col·legis professionals, divulgar les seves funcions d’interès general, impulsar projectes comuns, actuar com a interlocutor amb les administracions i estudiar qüestions que afectin el col·lectiu transversalment, d’acord amb els seus principis i valors.

Més informació: