Activació del pla de contingència per problemes amb el servei @firma de la FNMT

Us informem que avui dia 19 de setembre de 2017 el consorci AOC ens ha informat d'una degradació del servei @firma de la FNMT, que ha començat a les 9:00 del matí i encara continua. Això comporta que els certificats de signatura FNMT funcionen de manera intermitent.

Tenim constància de que diversos professionals no han pogut presentar cap demanda o escrit durant el matí, i per tant hem activat el pla de contingència.

Demà dimecres dia 20 de setembre es publicarà al web de l'Administració de justícia el corresponent certificat d'indisponiblitat, que informarà dels problemes soferts durant el dia 19, i que el professional haurà d'adjuntar quan torni a presentar per via telemàtica la seva demanda o escrit de termini.

Us informarem també quan aquest certificat estigui publicat, tot proporcionant-vos l'enllaç al web.