Novetats en la web de Conciliacions

L'1 de febrer  de 2018, s'ha actualitzat l'Applet de Java del portal de Conciliacions de la Generalitat.

Us informem que per motius d'obsolescència tecnològica dels Applets de Java en les noves versions dels navegadors, a partir del dia 1 de febrer de 2018, per poder signar electrònicament les paperetes de conciliació i la resta de documents que presenteu mitjançant el Portal de Conciliacions, cal utilitzar el servei de signatura Vàlid de l'AOC.

El funcionament és el mateix que el portal d'eJustícia.

Els usuaris del Portal disposen de dues opcions d'ús:

1- Descarregar el fitxer -amb extensió JNLP- cada vegada que s'hagi de signar electrònicament una sol·licitud o altres documents.

2- Instal·lar l'aplicació Nativa a través de l'enllaç https://signador.aoc.cat/signador/installNativa. Amb aquesta instal·lació, en el moment de signar la presentació telemàtica de documents, el vostre equip detectarà aquesta aplicació de forma automàtica sense que hagueu de descarregar cap més fitxer.

A l'apartat Documents de suport>Preguntes més freqüents del Portal de Conciliacions disposeu dels manuals detallats per a cada opció.

Accediu al Portal de conciliacions