Presentació d'escrits telemàtics als Jutjats de Mollet per l'àmbit civil.

A partir del proper 21 de maig de 2018 ha estat programat l'inici del desplegament de la presentació d'escrits totalment telemàtics, mòdul de registre d'escrits (RED) d'e-justícia.cat per als col·lectius de procuradors i advocats en el partit judicial de Mollet del Vallés, i per l'àmbit civil.

Aquesta actuació està coordinada amb la finalització de la implantació del mòdul de Tramitació Civil del sistema d'informació e-justícia.cat (i que substituirà l'actual Temis2 per l'àmbit civil), prevista pel mateix dia 14 de maig.

El desplegament es realitzarà en dues fases diferenciades: una primera de període voluntari i una segona de període obligatori. El període voluntari s'iniciarà el 21 de maig. L'inici del període obligatori es comunicarà posteriorment.