Avís sobre correus falsos enviats en nom de Microsoft.

Els darrers dies hem detectat que estan arribant correus falsos en nom de Microsoft amb un missatge semblant aquest: “Tiene una aplicación obsoleta activa en us suscripción al usuario.... o com la imatge que s’adjunta.

Aquests correus son falsos i recomanem que mai s’han de clicar aquest en enllaços i posar dades com contrasenyes o realitzar pagaments.

Us faclitem l'enllaç de Microsoft amb informació de com detectar  si un correo és fraudulent: https://support.microsoft.com/es-es/help/4033787/windows-protect-yourself-from-phishing