Més de 2.000 advocats i 250 ponents convertiran Valladolid en la capital de la "Advocacia transformadora" del 8 a l'11 de maig.

Més de 2.000 advocats i advocades i prop de 250 ponents de diferents especialitats i disciplines es reuniran a Valladolid del 8 a l'11 de maig en el marc del XII Congrés Nacional de l'Advocacia, una cita nova, trencadora i d'avantguarda tant pel nombre d'assistents, com pel format i els temes que es tractaran. Valladolid pren el relleu de Vitòria, que va organitzar l'anterior Congrés.

En els tres dies de durada d'aquest important esdeveniment es parlarà de Dret, d'Advocacia, de tecnologia i de les seves implicacions, de transformacions socials, de la lluita per la igualtat o de la Constitució. Es tracta d'establir les bases del futur de l'Advocacia que, si ha canviat substancialment en els últims trenta anys, el farà molt més en els pròxims deu.

L'advocacia és una professió que compta amb 150.000 advocats, que s'estructuren en unes 91.000 empreses, petites i mitjanes en la seva majoria, que generen altres 60.000 o 70.000 ocupacions indirectes i que mouen un volum de negoci d'uns 10.000 milions d'euros, sense comptar el valor afegit que aporten als seus clients.

UN CONGRÉS MOLT PARTICIPATIU I AMB ITINERARIS PERSONALITZATS

El Congrés de Valladolid, que se celebra sota el lema "Una Advocacia Transformadora. Vam ser present, Som Futur", és el primer en el qual es plantejarà una estructura tan participativa, ambiciosa, oberta i personalitzada. Més de 2.000 professionals posant damunt de la taula reflexionis i idees, treballant pràcticament "en xarxa" gràcies a les més de 120 sessions temàtiques generades per una oferta de 12 sessions simultànies, totes sobre qüestions de plena actualitat i de summa importància per a la professió.

Les sessions es desenvoluparan a través de sis Eixos o itineraris diferenciats, de manera que cada assistent pot fer-se una "ruta" en funció dels seus interessos. Els Eixos o itineraris temàtics, diferenciats per colors, són:

1. "Transformacions socials i tecnològiques"
2. "Defensar avui llibertats i drets"
3. "Noves pràctiques professionals"
4. "Advocacia emprenedora"
5. "Gestió eficaç de despatxos"
6. "Regulació professional i supervisió"

Més informació i inscripcions a la web: https://www.congresoabogacia.es/