Proposta d'Estatut del Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya

El Ple Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya, en la seva sessió ordinària de 25 de novembre de 2019, va acordar l'aprovació inicial del Projecte d'Estatuts del Consell, així com sotmetre el text aprovat a informació pública per mitjà de la publicació a la pàgina web del Consell, al tauler d'anuncis del Consell i a les pàgines web dels 14 Col·legis catalans que l'integren, durant el període comprès entre el 20 de gener i el 21 de febrer de 2020, ambdós inclosos, a fi que els col·legiats puguin examinar-lo i formular les al·legacions, els suggeriments o les esmenes que considerin convenients.

Disposeu fins el dia 21 de febrer de 2020 per presentar-les davant del Registre General del Consell (C/ Roger de Llúria, 113, 3ª Planta; horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h), per correu ordinari o per mitjà de correu electrònic dirigit a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

DOCUMENTS:

+ Accediu a la Proposat d'Estatut