Instrucció sobre la tramitació de les conciliacions laborals suspeses per l'estat d'alarma provocat pel COVID-19

Instrucció 10/2020, de 7 de maig, de la Secretaria General del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, sobre la tramitació de les conciliacions laborals suspeses per la declaració de l'estat d'alarma provocat pel COVID-19. La instrucció estableix dos procediments excepcionals:

PROCEDIMENT EXCEPCIONAL PER ALS ACTES DE CONCILIACIÓ SUSPESOS AMB PREVISIÓ D'ACORD:

Per als procediments ràpids i avançats, i també per als ordinaris amb previsió d'acord, per facilitar a les persones treballadores la liquidació d'indemnitzacions i salaris pendents, evitant d'aquesta manera la compareixença en seu judicial

PROCEDIMENT EXCEPCIONAL TELEMÀTIC PER ALS ACTES DE CONCILIACIÓ SUSPESOS AMB PREVISIÓ DE RESULTAT SENSE AVINENÇA:

Ateses les circumstàncies d'emergència sanitària i amb la finalitat d'evitar desplaçaments innecessaris i reduir les acumulacions de persones, s'estableix un procediment telemàtic per aquells expedients ordinaris en els que hi ha previsió de finalitzar sense avinença."

Descarregar document  (pdf 515 kb)