Ampliació de la Convocatòria d'Ajudes a l'Estudi de la Fundació Mutualitat Advocacia 2020/2021

Més informació

La Fundació Mutualidad Abogacía promou la convocatòria d'Ajudes a l'Estudi amb l'objectiu de de donar un cop de mà els mutualistes, i les seves famílies, que majors dificultats econòmiques presenten, per fer front a les despeses derivades de la formació dels seus fills/as i/o persones al seu càrrec.

Amb aquesta ampliació en els terminis de la present convocatòria, els mutualistes interessats tenen de termini fins el pròxim dia 9 de novembre per a realitzar la seva sol·licitud a través del següent  + Enllaç.

També s'amplia el termini fins el 9 de novembre  la convocatòria de Beques Càtedra Fundació Mutualidad Abogacía, per cursa el master d'accés a l'advocacia 2020/2021 + Més informació