Dia Internacional dels Drets Humans

Avui 10 de desembre es commemora el dia Internacional dels Drets Humans.

Amb motiu del dia Internacional dels Drets Humans, des de la Comissió de Drets Humans de l'ICAVOR, us informem, que a causa de la situació actual en què ens trobem per la COVID-19 i les restriccions decretades per la Generalitat de Catalunya, no podrem fer cap acte en commemoratiu, si bé no volem deixar de fer una petita celebració encara que sigui de manera virtual, i volem dedicar aquest dia al Pare Manel, que ens ha deixat aquest any 2020, ens agradaria lloar la seva tasca duta a terme durant molts anys en defensa dels més desfavorits, a través de la seva fundació, impulsant projectes en la defensa dels drets i la qualitat de vida, de totes les persones que pateixen exclusió i marginació social, centrant la seva defensa sobretot, en els infants i els joves, i en el món penitenciari, en especial en la rehabilitació dels presos. Des de la nostra Comissió volem impulsar l'estudi de la rehabilitació dels presos a Catalunya, projecte que estem començant amb il·lusió.

Us volem deixar l'enllaç de la seva fundació per si voleu col·laborar, de manera econòmica, com a voluntaris o amb patrocinis.

Altrament, volem compartir amb vosaltres la tasca efectuada per la nostra Comissió de Drets Humans durant aquest any 2020 amb un petit vídeo que recull de les activitats que s'han dut a terme:

Moltes Gràcies.

COMISSIÓ DE DRETS HUMANS ICAVOR